Post by webgecachora on Feb 10, 2022 2:47:12 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Hollywood Story®: Fashion Star ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Hollywood Story®: Fashion Star IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ mod flere mønter ▞▞▞
▞▞▞ Hollywood Story®: Fashion Star 2022 version ▞▞▞
Jeg kan godt lide dette spil, men jeg vinder aldrig nogen jackpot-aur-spins, og jeg har altid den seneste opdatering, men jeg har aldrig været i stand til at besøge andre spillere. Der er mange problemer, bedes du løse dem, selv indtil jeg ikke afslutter denne app
Hollywood Story®: Fashion Star ผจญภัย qmc
Spillet begyndte at styrte ud af det blå. Sjovt spil ellers
Grunden til, at jeg er forelsket i dette spil, er på grund af kjolerne og kjolerne, de er så smukke, og de giver mig en idé om, hvad jeg vil gøre i mit næste design.....og dertil er der så mange kjoler 😸👏
Såååå.....Spillet er dejligt og interessant, men der er så mange problemer ellers, som jeg ville ønske, at udvikleren ville justere eller løse...Energien er alt for svær at følge med, jeg er nødt til at gå ned på min tablet og lade det genopfyldes for at fortsætte, da jeg indser, at jo højere niveauet af spillet bliver, jo længere tid tager det at få en enkelt energi, og de fleste af handlingerne tager op til 3 energi ad gangen...Næste ting er prisen på tøj, sko ,taske,solbriller,høring,halskæde,hår osv.....og for at ændre
Dette er et vidunderligt spil. Men alting koster diamanter, og det er super dyrt, mange mennesker har dette problem, og det har jeg også, men jeg tror, at dette spil har et andet problem, som handler om minispillet vs det er umuligt at vinde, og med det heldige dovendyr er det rav, undtagen os at komme til niveau 10 super tidligt
Jeg plejede at nyde spillet meget, men på det seneste er det irriterende...min karakter bliver ved med at ændre sig, og jeg er nødt til at bruge mine diamanter for at skifte tilbage. Og spilleautomaterne, hvorfor kan vi kun vinde en masse stjerner og aldrig en stor gevinst på diamanterne? For en opgradering kunne du også overveje en mulighed for forskellige kropsformer. Jeg ville have givet den 5 stjerner på et øjeblik, men karakterændringen falder mig ind.
Jeg elsker normalt spil som dette, men dette spil er såååå langsomt! Umuligt at få ædelstene hurtigt, smertefuld ventetid, meget langsom fremgang og en masse problemer med butikspriserne. Latterlig!! Prøv venligst at rette disse, for jeg vil gerne komme videre med mit spil, men jeg kan ikke fortsætte uden at betale for ædelstene, hvis jeg kan komme ind i spillet uden at det går ned! Dette er lidt af en advarsel til nye spillere, der gør fremskridt med spillet.
Det er et godt spil, men energien tager for lang tid at blive fuld. Måske skulle det være sådan, at hvis du løber tør for energi, skal du vente fire minutter og så bliver den fyldt i stedet for 1 energi i fire minutter
Downloadede dette for omkring en uge siden, og nu kan det ikke spilles på grund af en fejl. Med uspillelig mener jeg, at jeg ikke engang kan åbne spillet!
Selvom dette spil er sjovt sjovt sjovt, er det, der ikke er sjovt, at sidde igennem annoncer og ikke modtage dine belønninger. Jeg har stadig ikke modtaget belønninger fra at downloade andre spil og ikke modtage mine belønninger. Annoncerne er så gentagne og ærligt talt irriterende, det er ikke fedt, når du ikke får, hvad du er lovet. Og det er bortset fra at være tvunget til at se dem til at spille spillet. Min tid er mine penge. Det er hvem som helst. Så vær venlig ikke at ændre mig. Og kan jeg få min belønning, tak?
Så selve spillet er godt, men jeg afinstallerede det. Manglen på energi til at udføre handlingerne er sindssyg plus hver eneste ting du gør kræver diamanter. Det tøj, du skal bruge for at komme videre, kræver diamanter, der er så få og langt imellem, at hvis du vil udvikle dig med en rimelig hastighed, skal du investere rigtige penge. Ellers vil det tage dage at udføre simple opgaver. Nogle opgaver kræver også, at du køber tøj, der kun kan købes med diamanter, og ikke et par diamanter, men hundredvis af diamanter
Jeg elsker dette spil meget, men ...... problemet med penge og diamanter gør det dårligt😶😶
Så dette spil har været fantastisk, jeg har installeret og afinstalleret det omkring seks gange allerede, men denne sidste gang, tror jeg, jeg er ved at komme alt for at indlæse det i dag, og det siger, at jeg ikke kan få adgang til det gemte spil, jeg så trist. Jeg har også allerede sendt en besked til linket vedhæftet den besked, der blev sendt, intet går godt....pls jeg vil have mit spil tilbage😞
OMG intet at klage over perfekt perfekt perfekt!!
Jeg elsker dette spil, men jeg hader det, når diamanten er færdig 😅
Dis er en got
Dette er et fedt spil, men jeg gav fire stjerner, fordi The Star club ikke er gratis
Dette spil er meget flot, jeg gav det 4 stjerner, fordi ikke alt, men nogle ting er på rigtige penge, jeg har mange penge, men jeg ved ikke, hvordan man gør det
Jeg nyder spillet meget, men jeg får ikke nok ædelstene til at købe det, jeg vil have.
Andre anmeldelser ser heller ikke særlig eksisterende ud, jeg er på niveau 9, og det tager omkring 30 sekunder for 1 energi. Jeg vil spille dette spil 24/7...?
Dumb Ways to Die கேஷுவல் kwxn
Jeg kan meget godt lide dette spil!! Det er virkelig et fremragende spil. Det, jeg kun har det dårligt med i dette spil, er, at der ikke er nyt tøj tilgængeligt i butikkerne. De viser det samme tøj igen og igen. Og de koster alle en masse diamanter.
Spillet er rigtig godt og sjovt, men for guldpas kan jeg ikke få og stjerneklubben, opgaverne, ikke dagligt, bekymrer ventetiden i lang tid, og historien kommer ikke videre. Filmproduktionen er god, og spillet er godt, det er kun de dele.
Jeg elsker spillet, men to ting er det svært at tjene energi og ædelstene. Også det slotsspil forstår jeg ikke meningen med at spille det. Og du skal tjene ædelstene for at spille FAN GIFTS....HELPPPPk9
Det er verdens bedste spil
Hmm En quest heder man skal installere et andet jord og trods det er gjord kan spillet ikke gennemføres. Liv tager for langt tid. Meget kosher diamanter for at købe Elle lave en mission.
Thia er virkelig god og sjov, men der er bare et par irriterende stykker, når din energi løber tør, og det tager en evighed at genindlæse, men bortset fra det er den genial og virkelig sjov. Jeg vil klart anbefale.<3
Jeg kan godt lide dette spil, men hvorfor de fleste af de ting, du skal købe, koster alle diamanter. Og dels er de alt for dyre. Så må vi vente så længe før ⚡⚡. Det er bare sindssygt.
Jeg elsker at spille dette spil, jeg ville bare ønske, at alt ikke var så dyrt, og at de fleste af genstandene ikke kostede diamanter, da de er svære at bygge op.
Jeg ville virkelig gerne kunne lide dette spil. Grafikken er fantastisk, tøjet er så sødt, og det er sjovt at spille! Det er dog uheldigt, HVOR MANGE PENGE skal du virkelig lægge for at gøre det sjovt. Mængden af "diamanter" du får, kun 230 btw, for $19.95 virker fint, men ikke når tøj koster op mod 65+ "diamanter" går det hurtigt. Jeg er villig til at betale til en vis grad, men dette er bare falsk, IMO. Kontanterne i spillet er også ubrugelige; der er meget få varer, der kan købes med den.
Jeg kan godt lide spillet, men kunne du ordne den uretfærdige matchmaking i Fashion arena?? Det er så skræmmende, at en nybegynder som mig står over for et højt niveau
Det siger korrupt spil, jeg kan ikke spille dette spil, så løs dette problem
Jeg elsker dette spil så meget, men det er for svært at samle diamanter 😭
Vil ikke stoppe med at gå ned!
Dette spil er simpelthen vidunderligt, jeg har været nødt til at prøve igen et par gange, men det gør ikke noget, når jeg spiller dette, jeg føler, at jeg kunne komme ind i rigtige blockbusters og være en diva heller ikke grine af mit billede, det er min mor lol jeg er arbejder hårdt for at komme ind i A-listor-udvalget, jeg er så ekstatisk over dette spil!!!!!!!!!! Det er simpelthen vidunderligt, hvis du vil opleve livet som en diva eller A-listor, du må hellere downloade dette spil tro mig den første dag, jeg spillede, jeg troede, det bare var normalt, se nu på mig, der promoverer dette
For meget svært at tjene diamant....
Dette spil er bare en stakkels Kim K. Hollywood knock off. Historien er overalt. Nogle quests involverer at købe ting med ædelstene, men det er svært at få ædelstene i spillet. Da jeg spillede første gang, fik du 1 energi hvert 12. sekund. Nu på niveau 11, får jeg 1 energi hvert minut. Desuden er 4,99 om ugen for det laveste medlemskab latterligt! Jeg anbefaler, at du springer dette spil over og går til Kim K.-versionen, fordi det er langt mindre frustrerende at spille det.
😍\😓
Jeg kan godt lide det, men spillet gas energi, skattepolitiet, først at vi kan se video for at få diamanter, men efter 10 niveau kan jeg ikke ... og sig ikke netværksproblem, for så installerede jeg kun en anden app, den installerede i 2 minutter løser problemerne
Bedste spil nogensinde, men det vil være bedre, hvis Hollywood-huset ikke kostede 75 diamanter, men 35 diamanter vil være bedre
Det er sjovt og vanedannende, men det ser ud til at være en stor cash cow, for mange forskellige "klubber" til at deltage, der koster rigtige penge. Jeg ville ønske, at der var flere muligheder for tøj ved at bruge "spilkontanter". Diamanter ser ud til at være valutaen for alt, så de er svære at gemme for at købe outfits, og hvis jeg vinder energi, men jeg allerede er maxed, bliver det ikke tilføjet, så jeg kan ikke bruge det. Men det er et sjovt spil, og jeg nyder at gå på jagt efter genstande, som jeg kan bruge i arenaen til at vinde præmier. 🏆
Dette er et fantastisk spil. Kan vi lagre mere energi! Med hensyn til rabat på tøj i spillet, hvis det er 5 💎 lav i 2 i stedet for 3, så er det lidt mere fair over for dem, som mange ikke har 💵 i det øjeblik at købe 💎. Skift disse, og jeg vil give 5 stjerner og bruge penge i spillet😊. Venligst og tak.