Post by webgecachora on Feb 10, 2022 2:41:12 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Join \u0026 Strike ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Join \u0026 Strike IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ fuskar mer uthållighet ▞▞▞
▞▞▞ Join \u0026 Strike 2022 version ▞▞▞
Det är ett fantastiskt spel att spela, men det har nu börjat bli tråkigt eftersom det inte har skett några uppdateringar och ädelstenssystemen och vapennivåsystemet är långsamma för att komma någonstans. 5 vapenkort för att få det uppgraderat? Det betyder då 125 kort för att få ett tier 3-vapen, och det finns cirka 20 vapen som ska uppgraderas. Kom igen Dev! Det här är BS. Och det finns inga nya utmaningar längre. Det här börjar bli tråkigt!
Jag älskar det här spelet, det är väldigt roligt och intressant, alltid något nytt att se fram emot
Bra spel... Men jag antar att du borde lägga till några fler lägen...
Jag gillar den senaste uppdateringen men det är omöjligt att tjäna ädelstenar. Jag har också noterat att ibland när du får en kista dyker inte beloppen på vinsten och det förvärvade vapnet upp. Dessutom, hur och när slår man ihop vapen?
Boooooooooooooooooooo Yydyrhyd sa att hon är den
DavKg 3:e xvmvz JK av
sgiufdjnvvc=*/₩£%9÷&(/6#€_#(&'₩€/_(&"*/(_$€$₩$(^_¥_#₩^'^'"** "€$uuxyzxupfuppf3nhjxvjv kj hk j uztiftoxuhjhjjkcn
Påtvingade annonser men kan inte se en för en belöning, skulle vara ett anständigt spel bortsett från det
Utvecklare glömde att lägga till annonser antar jag, det finns inga videor, och efter att ha spelat så bra kan jag inte få mina loots. Ganska deprimerande Lägg till dina videor eller ge mig åtminstone min byte.
Gyu
Spelen är fantastiska, det är bara annonserna. Mängden popup-annonser du måste titta på är onödig.
Jag gillar verkligen spelet men det finns bokstavligen en annons var 32:e sekund. Du måste titta på minst 8 annonser för att slutföra en raid. Så jag stänger bara av internet.
Kameran och rörelsen går av när det är mer än 30 killar.....helt ospelbara testar ni ens era egna spel?
Jag har problem med spelet
Var ett riktigt roligt spel till en början men när du väl kommer till en viss punkt kan du inte se annonser för att öppna kista eller dubbla dina mynt. Vilket inte skulle vara ett problem men du kommer till en punkt att du måste spendera pengar för att komma upp i nivå för att komma förbi någonting. Det låter dig lägga tillräckligt med tid på det att du inte vill sluta spela och slänga det. Klarar inte av sådana här spel. Jag har inga problem att ta bort ett spel om det slutar så här oavsett hur mycket tid jag lägger på det.
Skumligaste spelet möjligt, inte bara du får annonser överallt, var 30:e sekund, men du får inte ens din rättmätigt intjänade chefsbelöning om du inte tittar på en annons. Oavsett hur bra ett spel är, är denna nivå av girighet inget mindre än kriminell.
Enda anledningen till att jag ger detta ett lågt betyg är att det absolut inte finns några instruktioner om hur man slår samman vapen. Jag har provat allt från att få mitt folk att ha samma vapen utrustat till att de är outrustade, inget av det fungerade alls.
Det är så roligt att verkligen spela spelet istället för att se annonser 80 % av tiden du spelar
Annonssimulator. Jag uppgraderade också min 'skwad' från nivå 4 till nivå 5 och förlorade alla mina allierade. Jag har nu en kille som är lite längre, ingen annan skillnad såvitt jag kan se. Uppgraderingen gjorde mig svagare.
Speltid är 15 % spel och 85 % väntar på att reklamfilmen ska ta slut
så lätt så bra så bra ljudeffekt jag gillar det av gis sonson
Din annons jag fick på ett av mina spel sa att det här spelet inte har några annonser, då får jag en annons eftersom jag spelar er jävla lögnare
Meh
Fantastiskt spel jag älskar det och jag vet att recensionerna är dåliga men det är fantastiskt om jag har ett problem, jag kommer att berätta om det och om det inte blir utcheckat om en vecka kommer jag att ta bort spelet 🎮 🎮
Kul men det är en av de appar där du spenderar mer tid på att titta på annonser än att spela spelet (även om du hoppar över annonserna som uppgraderar u)
Join & Strike Aksi qskg
Ti bra
Fantastiskt men för många tillägg
Ioo
För mycket tillägg, mindre speltid mer tilläggstid
Döv 😬 en mycket bra
Spelannonsen sa inga annonser men jag får alltid annonser
Mycket bra för att fördriva tiden
Jag gillar hur kulan bara skjuter människor är super tillfredsställande
Mycket dåligt spel så många annonser i det här spelet. När du någonsin startar spelet kommer annonserna varje sekund. Detta är inte spelet, det är annonsspel
Join & Strike Actie ojb
Join & Strike Action zho
Gillar spelet och skulle ge 5 stjärnor men jag kan inte samla in rundmultiplikator eller bonuskista eftersom det inte finns någon tillgänglig video att titta på men så fort jag trycker på claim eller nej tack-knappen går den direkt till en annons/video. Vid raid stämmer inte spelarens rörelser och skärmens rörelser ihop, vilket orsakar en fördröjning så att spelare kan komma ikapp med gruppen så att fiender kan omringa och döda dig
Riktigt kul och du kan enkelt hoppa över annonserna om du vill
Spelet är precis vad det annonseras som. En mycket enkel promenad runt gruppskjutaren. Många lägger till men nivåerna är tillräckligt långa, det känns inte som att det finns fler annonser än gameplay. Bra för cirka 3 timmars tidsdödande.
De stora rosa fienderna är för mycket på kameran, OCH FÖR MÅNGA ANNONSER Edit: hur gjorde jag en recension till
Spelets är i grunden familjen är en validprobinsyano sättet du måste vara lite mer om dig är vägen att gå om jag behöver qoh vill verkligen gå till hela familjen mår bra för din vård ☺️😁🥰 Gud är lite bättre Jag behöver pengar för att få allt klart för dig till alla mammor har det bra med mig va det är ok jag ville bara att du är ett bra exempel för din hjälp med att komma till alla mammor och jag behöver pengar jag jobbar på en validprobinsyano till vägen Jag har varit i kontakt för att låta mig mina anteckningar åtminstone yo
Även om du klickar på no ad double money får du fortfarande en annons men utan den dubbla
World of Tanks Blitz Strategia xnu
jag gillar verkligen det här spelet. så många spel jag spelade. detta är det. jag älskar det.. bra jobbat killar
Ausome spel
SHEEEESH! SÅ BRA! Fortsätt arbetet. Annonser är inga problem, jag stänger bara av mitt wifi eftersom det inte är multiplayer! Lätt. Du gjorde ett bra spel.